پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
10195
-
الف
+

فریده سریال «بزنگاه» را بیشتر بشناسید

سوسن پرور بازیگر نقش «فریده» در سریال «بزنگاه» یکی از بازیگران موفق حوزه طنز است.

سوسن پرور بازیگر نقش «فریده» در سریال «بزنگاه» یکی از بازیگران موفق حوزه طنز است که بر جذابیت‌های سریال عطاران افزوده است.
سوسن پرور متولد ۱۳۵۴ در شهرستان اراک است. او از سال ۱۳۷۲ بازی در تئاتر را آغاز کرده و در سال ۱۳۸۷ با سریال بزنگاه به شهرت رسیده است.
از افتخارت وی می‌توان به دریافت جایزه رتبه بازیگری دوم زن برای در نمایش بوی دستهای پدربزرگ به کارگردانی مرتضی رستمی از جشنواره منطقه‌ای سمنان ، دریافت جایزه رتبه اول بازیگری برای نمایش بازیخانه به کارگردانی علی ایزدی از جشنواره استان مرکزی و جشنواره منطقه‌ای سمنان ، دریافت جایزه رتبه اول بازیگری از جشنواره دانشجویی منطقه‌ای فجر همدان برای نمایش پسرک خیالباف به کارگردانی آرش سهرابی و دریافت جایزه رتبه اول بازیگری برای نمایش شوک از جشنواره بین‌المللی تئاتر طنز اصفهان اشاره کرد.
سوسن پرور تاکنون در آثاری نظیر «دزد و پلیس» (1391)، «میریم مسافرت» (1391)، «خوب بد زشت» (1393) و «رد کارپت» (1392) به ایفای نقش پرداخته است.
گفتنی است، این هنرمند علاوه بر نقش‌آفرینی در شمار زیادی از تله‌فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی در تئاتر و رادیو نیز فعالیت داشته است.
در سریال «بزنگاه»، فریده دختر صابر است. صابر همواره در آروزی آمدن خواستگاری برای وی است. اما فریده به واسطه داشتن روحیاتی متفاوت، هیچگاه نمی‌تواند نظر پدر را جلب کند.
سروش صحت که نگارش فیلنامه سریال «بزنگاه» را به عهده داشته، به خوبی از پسِ شکل‌دادن به کاراکتر «فریده» برآمده است. فریده دختری نه چندان زیبا، خیال‌پرداز، ساده و با محبت است.
رضا عطاران، حمید لولایی، مرجانه گلچین، علی صادقی، احمد پورمخبر، عباس جمشیدی‌فر، صفر کشکولی، پروین میکده و حلیمه سعیدی از جمله بازیگران سریال «بزنگاه» هستند.
سریال «بزنگاه» هر شب ساعت ۲۱ پخش و در ساعت‌های ۵ و ۱۳ روز بعد بازپخش می‌شود.

م ه/

نظر شما
ارسال نظر